رویداد «قشم بوم» در ایستگاه هشتم / قشم بوم در روستای کنار سیاه برگزار شد

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری هشتمین رویداد «قشم بوم» در روستای کنار سیاه جزیره جهانی قشم خبر داد.


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری هشتمین رویداد «قشم بوم» در روستای کنار سیاه جزیره جهانی قشم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، رستم گورانی با بیان این خبر، اظهار کردقشم بوم این هفته با کاشت درخت حرا و برگزاری مسابقه دو میدانی در ساحل نخ کنار (ساحل دو طرفه) روستای کنار سیاه از صبح روز جمعه آغاز شد و با برنامه هایی همچون سالفه با بزرگان این روستا، کارگاه آموزشی برای بانوان روستا و مسابقه برای کودکان ادامه یافت.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های جانبی در حوزه های مختلف صنایع دستی، موسیقی، غذاهای سنتی و محلی برای علاقمندان و گردشگران و اجرای برنامه های هنری توسط هنرمندان بومی جزیره و تقدیر از بزرگران روستا و دست اندرکاران برگزاری این برنامه، بخش دیگری از برنامه های هشتمین رویداد قشم بوم در روستای کنار سیاه بود.
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: رویداد قشم بوم فرصت مناسبی برای همدلی بیشتر و ایجاد فضایی برای شور و نشاط و امیدآفرینی و همچنین بستر مناسبی برای معرفی هنرمندان بومی جزیره و فضایی برای نمایش ظرفیت های گردشگری روستاهای جزیره قشم است.
گفتنی است، هشتمین رویداد قشم بوم در روستای کنار سیاه، با استقبال گردشگران، قشموندان و روستانشینان جزیره جهانی قشم برگزار شد.

ژئوپارک قشم - کلیه حقوق محفوظ است | طراحی و اجرا رسانه هزاره