برگزاری کارگاه آموزشی زمین و درخت در قشم

به مناسبت هفته درختکاری انجام شد؛
برگزاری کارگاه آموزشی زمین و درخت در قشم


مدیر ژئوپارک جهانی منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه آموزشی زمین و درخت با حضور دانش آموزان و به مناسبت هفته درختکاری در قشم خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سجاد اشگرف با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه مناسب‌ترین بستر برای یادگیری و پیشبرد اهداف متعالی  فرهنگ‌سازی از دوران کودکی است، کارگاه مذکور در پژوهش سرای خوارزمی منطقه شهاب با حضور دانش آموزان پایه ششم دبستان حضرت ابراهیم طبل، باهدف آشنایی نسل آینده کشور با فواید درختان و اهمیت درختکاری برگزار شد.
وی با اشاره به سرفصل‌های این دوره افزود: آشنایی با مفهوم درخت، اهمیت و فواید درختان، کاربردها، اهمیت درختکاری، فواید کاشت درختان بومی و مضرات کاشت درختان غیربومی و آشنایی با ژئوپارک از موضوعاتی بود که در این دوره به دانش آموزان آموزش داده شد.
مدیر ژئوپارک جهانی منطقه آزاد قشم ادامه داد: در انتهای این دوره نیز به‌رسم یادبود، نهالی در پژوهش سرای منطقه شهاب کاشته شد تا ضمن فرهنگ‌سازی در این حوزه و کمک به افزایش سرانه فضای سبز جزیره و توسعه درختکاری، در آموزش رفتارهای صحيح با طبیعت، به نسل آینده کشور نیز، اقدامی صورت داده باشیم.

ژئوپارک قشم - کلیه حقوق محفوظ است | طراحی و اجرا رسانه هزاره