راهنمای گردشگری برتر جزیره قشم تجلیل شد

مدیر ژئوپارک جهانی قشم گفت: به مناسبت روز جهانی راهنمایان گردشگری از تلاش ها و فعالیت های زکریا نوری، همیار ژئوپارک جهانی قشم و راهنمای زمین گردشگری تجلیل شد.


مدیر ژئوپارک جهانی قشم گفت: به مناسبت روز جهانی راهنمایان گردشگری از تلاش ها و فعالیت های زکریا نوری، همیار ژئوپارک جهانی قشم و راهنمای زمین گردشگری تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سجاد اشگرف با بیان این مطلب، افزود: پیش از این نیز در مراسمی که در ۲۷ بهمن ماه در محل سالن همایش های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، وی از سوی مقام عالی وزارت به عنوان راهنمای برتر کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.
وی ادامه داد: مدیریت ژئوپارک جهانی قشم با همکاری انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری قشم نیز در حاشیه نشست اعضای شبکه همیاران ژئوپارک جهانی قشم از زکریا نوری بواسطه تلاش ها و فعالیت هایش در زمینه معرفی ظرفیت ها و جاذبه های زمین گردشگری جزیره جهانی قشم تجلیل کرد.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم اضافه کرد: همچنین در این نشست درباره بخش های مختلف نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن) ژئوپارک جهانی قشم جهت آشنایی اعضای شبکه همیاران این ژئوپارک و معرفی آن به گردشگران، توضیحاتی ارائه شد.


اشگرف گفت: همیاران ژئوپارک جهانی قشم در حوزه های مختلف با هدف ارایه خدمات مرتبط با گردشگران در اقامتگاه ها، آژانس های گردشگری، رستوران ها و فروشگاه های صنایع دستی، موسسات آموزشی و راهنمایان گردشگری برای کمک به رونق اقتصادی جهت ترویج و حفاظت این ژئوپارک مشارکت دارند.
وی در پایان ضمن تبریک روز جهانی راهنمایان گردشگری خاطرنشان کرد: راهنمایان گردشگری، سفیران توانمند ژئوپارک جهانی قشم جهت تسهیل در پیشبرد اهداف این ژئوپارک هستند.
براساس این گزارش، راهنمای گردشگری شخصی است که افراد یا گروهی را به منظور بازدید به نقاطی که قابلیت آن را دارند راهنمایی می‌کند و اطلاعات و جزئیات محل را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

 

ژئوپارک قشم - کلیه حقوق محفوظ است | طراحی و اجرا رسانه هزاره