مراسم رونمایی از کتاب «قشم سرزمین زیبایی ها» اثر امین ابراهیمی درکویی

در حاشیه مراسم رونمایی از لوح انتخاب ژئوسایت غار نمکدان به عنوان یکی از ۱۰۰ سایت برتر زمین شناسی جهان، از کتاب «قشم سرزمین زیبایی ها» حاصل تلاش امین ابراهیمی درکوئی نیز رونمایی شد.


"قشم سرزمین زیبایی ها" یک اثر ارزشمند و حاصل حمایت از یک جوان مشتاق محلی و پرورش استعدادش در یک فضای مناسب بوده که موجب شکوفایی هنر او در قالب این کتاب جذاب شده است. ژئوپارک جهانی قشم از بدو تشکیل به جایگاهی برای برقراری ارتباط دوسویه با جامعه محلی و تعامل فعال با ایشان تبدیل شد و امکان رشد و ارتقای استعدادهای نهفته در این سرزمین را پدید آورد.

گرچه تاکنون هزاران عکاس آماتور و حرفه ای از سراسر کشور و دیگر نقاط جهان تصاویر جذابی از این جزیره به ثبت رسانده اند، اما تصاویری که توسط عکاسان محلی قشم خلق شده، دارای روح و حس ویژه ای هستند که احساس عشق و تعلق خاطر ایشان به زادگاه شان را نشان می دهد.

امین ابراهیمی درکویی نه با امکانات و تجهیزات گران قیمت و پیشرفته، بلکه با پشتوانه تلاش، علاقه و دید هنری خود، به زیباترین شکل ممکن دیدنی های جزیره قشم را به تصویر کشیده و نخستین کتاب خود را به علاقمندان این سرزمین هدیه نموده است.

ژئوپارک قشم - کلیه حقوق محفوظ است | طراحی و اجرا رسانه هزاره