نرم افزار کاربردی ژئوپارک جهانی قشم رونمایی شد

مدیر ژئوپارک جهانی قشم گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن تحت سیستم عامل اندروید) ژئوپارک جهانی قشم رونمایی شد.


مدیر ژئوپارک جهانی قشم گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن تحت سیستم عامل اندروید) ژئوپارک جهانی قشم رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سجاد اشگرف با بیان این مطلب، افزود: این نرم افزار کاربردی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیازهای روز گردشگران جزیره و با هدف دسترسی آسان به محتوای مطلوب درباره ژئوپارک جهانی قشم آماده شده است.
وی ادامه داد: معرفی 35 ژئوسایت ثبت شده ژئوپارک جهانی قشم، فعالان و کسب و کارهای عضو در شبکه همیاران ژئوپارک، اطلاع رسانی آخرین وضعیت ژئوسایت ها، مسیریابی و امکان برقراری ارتباط مستقیم با مدیریت ژئوپارک بخش های اصلی این اپلیکیشن را تشکیل می دهند.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم تصریح کرد: این نرم افزار کاربردی به دو زبان فارسی و انگلیسی آماده شده و در تمامی پلت فرم های داخلی و خارجی در دسترس علاقه مندان و گردشگران قرار دارد.
اشگرف در پایان خاطرنشان کرد: ژئوپارک جهانی قشم با حضور در غرفه منطقه آزاد قشم در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، با ارائه اقلام مختلف پیش بینی شده نسبت به معرفی ظرفیت ها، ژئوسایت های شاخص و خاص و ترویج اهداف ژئوپارک جهانی قشم اقدام کرد.
براساس این گزارش، هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 تا 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و منطقه آزاد قشم با حضور در این نمایشگان به معرفی جاذبه‌های گردشگری، توانمندی‌های صنایع دستی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری پرداخت.

ژئوپارک قشم - کلیه حقوق محفوظ است | طراحی و اجرا رسانه هزاره