پایان مراحل فنی فیلم کوتاه "ژئوپارک جهانی قشم"

مدیر ژئوپارک جهانی قشم از پایان فیلم برداری و مراحل فنی فیلم کوتاه "ژئوپارک جهانی قشم" با محوریت معرفی ژئوسایت های جزیره به منظور حضور در دومین فستیوال فیلم کوتاه ژئوپارک های جهانی یونسکو ۲۰۲۳ خبر داد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سجاد اشگرف با اشاره لزوم معرفی بیشتر ژئوپارک جهانی قشم برای آشنایی مردم کشور و دنیا با این ظرفیت ارزنده گفت: این فیلم کوتاه ۶ دقیقه ای تلفیقی از میراث زمین شناختی و نقش جوامع محلی در مفاهیم توسعه و حفاظت می باشد، که به کارگردانی مشترک اصغر بشارتی و منصور وحدانی تولید شده است.
وی ادامه داد: این اثر با تصویربرداری اصغر بشارتی و منصور وحدانی، نویسندگی روایت الهام افروتن ومعصومه مشار، مشاور هنری الهام افروتن، تدوینگری و صدا گذاری منصور وحدانی، صدابرداری ماهر سرودی، بازیگری و روایت گری مهدیه بارانی نیا تهیه و تولید شده است.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم ابراز امیدواری کرد که با به نمایش درآمدن این فیلم کوتاه، تاثیر عضویت قشم در شبکه ژئوپارک های جهانی بر توسعه اقتصادی جامعه محلی جزیره بیش از پیش نمایان شود و از سوی دیگر، پتانسیل های این منطقه به عنوان اولین ژئوپارک جهانی خاورمیانه، در جوامع ملی و بین المللی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
گفتنی است، در این فیلم کوتاه، روایتی از داستان ثبت قشم به عنوان یک ژئوپارک جهانی، معرفی ژئوسایت ها، تاثیر آن در جذب گردشگر و توانمندسازی جامعه محلی به مخاطب ارائه می شود.

ژئوپارک قشم - کلیه حقوق محفوظ است | طراحی و اجرا رسانه هزاره